nl de en
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Deze TOP KWALITEIT kunsthaag is NERGENS VOORDELIGER

0

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Hieronder een selecte van veelgestelde vragen over kunsthagen, montage en onderhouden van kunsthagen. Staat u vraag hier niet tussen bel of mail ons dan even.

Waar moet je op letten bij aankoop kunsthagen

 

Binnen of buiten gebruik ?

De standaard kunsthagen zijn zowel geschikt voor binnen als buiten gebruik


Wat zijn de verwachtingen m.b.t duurzaamheid en UV bestendigheid ?

De kunsthaag elementen worden gemaakt van UV bestendig PE kunststof deze kunsthagen blijven naar verwachting 5 tot 8 jaar lang hun oorspronkelijke kleur behouden.
De taxus / spietjes kunsthaag wordt gemaakt van UV gestabiliseerd PVC, de eigenschap van deze kunststof is dat het geleidelijk zal verkleuren.


Garantie

De garantietermijn is standaard 2 jaar.

Omdat de kunsthaag elementen welke van PE zijn vervaardig nagenoeg niet verkleuren door toepassing van hoge kwaliteit stabilisatoren die de kleuren langer goed houden Geven wij u 5 jaar garantie op kleur echtheid.


Op wat voor achtergrond kan de kunsthaag wordt bevestigd ?

De kunsthagen kunnen worden bevestigd tegen een voldoende draagkrachtige achtergrond van bijvoorbeeld, gaaselementen, houten regelwerk of plaat materiaal.
De bevestiging kan eenvoudig d.m.v. binddraad, nietjes, tyraps, schroeven of spijkers



Is kunsthaag bruikbaar in openbare gelegenheden i.v.m. brandveiligheid ?

M.b.t. het gebruik van decoratie-materialen in openbare gelegenheden is het altijd verstandig om contact op te nemen met de lokale brandweer. De toepassing en de omvang van de decoratie-materialen alsmede de soort voorziening waarin de decoratie wordt aangebracht bepalen vaak de veiligheids-klasse waaraan moet worden voldaan.
Alleen een aanduiding van vlamdovend of gecertificeerd brandvertragend o.i.d. is misleidend en wil nog niks zeggen over de toepasbaarheid van decoratiematerialen in voor publiek toegankelijke ruimten.


Verwachte levertijden van kunsthaag ?

Overwegend is de kunsthaag bij Pals Kunsthagen direct uit voorraad leverbaar.


Waar en wanneer ik de kunsthaag bezichtigen ?

Bij ons bedrijf in Zevenbergen hebben wij de kunsthaag in alle uitvoeringen ruimschoots aangebracht.
In principe kunt u bij ons tijdens de vermelde openingstijden terecht. Doch is er ook ruimschoots voldoende kunsthaag langs de openbare weg aangebracht, zodat ook buiten de openingstijden de kunsthagen kunnen worden bezichtigd.


Kan ik de kunsthagen direct na aankoop meenemen ?

Overwegend hebben wij ruimschoots voldoende kunsthagen op voorraad, dus direct na aankoop meenemen is mogelijk.


Hoe kan ik betalen bij afhalen van de bestelling kunsthaag ?

Pinnen, contant, via Ideal of Bancontact


Online bestellen via de winkelwagen  ?

Via uw winkelwagen kunt u zien welke producten u geselecteerd hebt. Het aantal producten kunt u aan passen door het desgewenste aantal in te voeren en op Wijzig aantallen te klikken. Wilt u een product verwijderen? Dan klikt u op het kruis achter het product dat u wilt verwijderen.
  Hoe bestel ik?
1. Zoek het product dat u graag wilt bestellen.
2. Voer het aantal van het artikel in dat u wilt bestellen, en klik op bestellen.
3. Wilt u verder winkelen en later alles in één keer bestellen klik dan op: "Verder winkelen".
4. Voeg de artikelen die u ook wilt bestellen op dezelfde manier toe.
5. Klik op uw winkelwagen rechts bovenin de site om te kijken welke artikelen in uw winkelwagen zitten.
6. U kiest uw betaalmethode door een keuze te maken uit verschillende betaal mogelijkheden. (Overmaken, IDEAL, Rembours of Contant betalen bij afhalen).
7. Als al deze gegevens zijn ingevoerd klikt u op "Bestel deze artikelen".
8. Vul hier uw gegevens in. Velden met een * gemarkeerd zijn verplicht.
9. Gaat u akkoord met de algemene voorwaarden?
10. Controleer of alles juist is ingevuld en klik op "ga verder".
11. Als u voor iDEAL heeft gekozen opent het betaalscherm, anders krijgt u een overzicht en klikt u op "definitief bestellen".
12. Wanneer de bestelling juist is verzonden ontvangt u een bevestigingsmail met de gegevens van uw bestelling. (Controleer ook eventueel uw Spam folder).
 
Alle getoonde prijzen in onze website worden weergegeven zijn in euro’s en zijn inclusief BTW.

Vooraf overmaken ?
U kunt het totaalbedrag overmaken op IBAN nummer NL89KNAB0740091522 t.n.v. Pals Speeltoestellen te Zevenbergen onder vermelding van uw ordernummer. In de bevestigingsmail worden deze gegevens ook vermeld. In dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeld staan.

 iDEAL ?
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u internet bankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Meer informatie over iDEAL vindt u op www.ideal.nl of via uw eigen deelnemende bank

Rembours ?
Betalen via rembours is betalen aan de deur. de meeste vervoerders hebben een voorkeur voor Pin betalingen.
Wij rekenen voor deze betaalmogelijkheid een bedrag van € 9.95.
Deze betaalmogelijkheid is alleen mogelijk voor verzendingen binnen Nederland.


Levertijd ?

De levertijd kan verschillen per product (Dit staat duidelijk aangegeven bij het product), maar 95% van de bestellingen die op werkdagen voor 11:00uur zijn geplaatst worden binnen 2 werkdagen dag geleverd. Ook voor grote bestellingen of producten die met het transportbedrijf worden verzonden geld voor 11:00 besteld, binnen 2 werkdagen bezorgd. Heeft uw product om wat voor reden dan ook een langere levertijd, dan zullen wij direct contact met u opnemen. Heeft u vragen of wilt u precies de levertijd weten? Bel of mail ons gerust.



Afhalen en/of bezorgkosten

De door u aangekochte kunsthagen of bestelde producten kunnen na telefonisch overleg worden afgehaald bij ons Magazijn in Zevenbergen.

De bestelde producten kunnen wij ook bij u op het gewenste afleveradres laten bezorgen door een pakketdienst.
Bij verzending via pakketdienst ontvangt u van ons een pakketcode waarmee u het pakket kunt volgen zodat u kunt inschatten wanneer u het pakket in ontvangst kunt nemen of kunt communiceren met de pakketdienst over de aflevering.
De verzendkosten worden door de webshop automatisch berekend.
Deze kosten zijn o.a. afhankelijk van de omvang van de bestelling en de afstand


Retourneren of omruilen ?

Bij Pals Kunsthagen kunt u een product binnen 14 werkdagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet en ongebruikt is en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zit. Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. Voordat u een product retour zendt, moet u eerst met Pals Kunsthagen contact opnemen via info@speelkasteel.nl. U ontvangt dan alle gegevens om uw product te retourneren. Retour voorwaarden (zie ook Algemene voorwaarden van Pals Kunsthagen) • Er moet binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling retour aangevraagd worden per email of telefoon. • De bestelling dient binnen 5 werkdagen na het toekennen retour gestuurd te worden. • De retourproducten dienen onaangebroken, in originele verpakking en onbeschadigd te zijn. • De retourproducten dienen goed verpakt retour gestuurd te worden. • Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons, zijn voor risico van de klant.
 

Terugbetaling van een retourzending

In geval van een herroeping ontvangt u alle betalingen, exclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt.

U draagt zelf de zorg voor de kosten en voor de retourzending. De kosten van het retourzenden zijn afhankelijk van de omvang en het gewicht van het te versturen pakket.
 

Transportschade, Wat nu ?

Soms komt het voor dat er een product geleverd wordt met transportschade.

Al onze artikelen worden verzekerd verzonden met onze vervoerder.

Daarom moeten dan ook meteen bij aflevering de goederen controleren op gebreken en/of mankementen door de ontvanger.
Mocht er zich een gebrek of mankement voordoen meld het meteen aan de chauffeur. Indien die al weg is meteen bellen met leverancier en vervoerder.
Dit is belangrijk om aanspraak te kunnen maken op een vergoeding. Als u dit een dag later doet zal de vervoerder zeggen dat de schade pas ontstaan is na levering en zal er geen vergoeding uitgekeerd worden!!

Maak meteen foto's van de transportschade en stuur deze aan de vervoerder en leverancier.
Om een schade in behandeling te kunnen nemen moet deze dus meteen gemeld worden en moeten er afbeeldingen gemaild worden van de beschadiging )Specifiek gefotografeerd)

 

BTW vrij kopen voor zakelijke klanten buiten NL binnen de EU

Indien u als zakelijke buitenlandse klant uit Europa bij ons besteld, kunt u zonder BTW betaling bij ons kopen.
Voor een dergelijke bestelling zonder BTW verzoeken wij u om per e-mail een gepersionaliseerde aanbieding bij ons aan te vragen

Om hiervoor in aanmerking te komen moet u aan onderstaande voorwaarden voldoen:

* U dient eerst een adres validatie te doen, link over VAT validatie !!

* Hier vult u als nog de gevraagde gegevens in en uw BTW (VAT) nummer, zonder de letters van het LAND. Dus alleen de CIJFERS van uw BTW VAT nummer invullen !

* Na goedkeuring (dit krijgt u via melding te zien) is kunt aankopen zonder BTW afrekening.

* Mocht u een verkeerd BTW nummer gebruiken of uw bedrijfsgegevens komen niet overeen met uw BTW nummer dan zal er normaal BTW moeten worden betaald.

LET OP !

Mocht later bij handmatige controle blijken dat BTW nummer en bedrijfsgegeven niet overeenkomen dan zijn wij gerechtigd u een naheffing op te leggen voor het als nog betalen van de BTW.

Achteraf terug vragen van BTW gelden, Kunnen door ons niet worden behandeld. U dient dan de BTW via uw eigen belasting dienst, in eigen land terug te vragen.